lördag, juli 18, 2009

Sovrummet.

Frågan är vart köper man fönsterbrädor?

I sovrummet blir det så underbart bra, Erik har hittat min kameraladdare så jag har laddat batterierna i natt så här kommer bilder.
Här är mamma och Erik i full fart med att tapetsera fondväggen.


Här är resultatet med tapet och golv.

Garderoben i sovrummet är grundmålad och ska idag få lite mer färg.

Erik ligger och sover och jag är jättepigg! I kväll eftermiddag ska vi till min syster och grilla. Jag undrar om vi orkar cykla, vi orkar iallafall cykla dit, men det kan vara lite jobbigt att cykla hem. Kanske får vi åka buss eller tåg. I onsdags cyklade vi till mamma och pappa, vi cyklade jättesakta och det tog 40 minuter, men då behövde vi inte cykla hem utan fick ta bilen. Jaja Ha en bra dag!

/Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar