söndag, juli 26, 2009

Populär

Idag har jag gjort mig populär hos grannarna!
Jag skulle slipa garderobsdörrarna och sovrumsdörren, så jag gick ut på balkongen och öppnade glaset och slipade sovrumsdörren utan problem, det dammade knappt.
Sen började jag slipa en garderobsdörr när jag hörde att någon höll på att busvissla så jag slutade och då slutade det vissla så jag började igen och då kom visslingarna igen så jag slutade.
Sen gick det max en minut tills någon började ringa på dörren som en galning så jag går ut i hallen och ser att det ligger en lapp som någon har stoppat in, så jag går fram för att titta på den när det börjar banka på dörren, som då var fem centimeter från mig, jag hoppar till och öppnar och där står en tant som är max 150 lång och ca 70år.
Jag tänker att nu kommer jag få veta att jag lever, men hon poängterade bara att det var söndag och på söndagar ska man vila så då ska det var tyst, sen tyckte hon att jag kunde stänga på balkongen så hon slapp få upp dammet till sig för hon hade astma.
Jag bad om ursäkt och sa att nästa gång ska jag stänga balkongen, så blängde hon lite och tog hissen upp till sig.

Så jag har inte fått så mycket gjort idag, Carin jobbar till 20:00 och jag hade tänkt att göra klart dörrarna men det gick ju inte så jag får försöka hinna med det i veckan efter jobbet istället.

Så nu åker jag och spelar fotboll istället!

Ha en bra vecka!

/Erik

1 kommentar:

  1. ha ha ha ha!!
    du får komma hit och slipa klockan 7 med våran granne istället ;D

    SvaraRadera