torsdag, juli 30, 2009

Rent och fräscht!

Nu börjar de bli ordning i badrummet, igår rensade jag avloppet i handfatet, det var nog det äckligaste jag gjort någonsin. Med tanke på att det inte var vårat äckel.
Vem fan stoppar ner spikar och tandpetare i avloppet och påstår att det är rensat när vattnat knappt rinner undan på under en minut?
Sen skurade jag runt kanten på badkaret då var det också en härlig sörja som fastnade på svampen. Idag har jag lyft ner tvättmaskinen i källare efter att jag hade gjort rent den, vilket han sa att han hade gjort men med tanke på att vi aldrig har använt den och när jag öppna så stank det mögel och när jag rensade luckan där nere som man ska göra ibland kom det ut mynt och annat roligt och vatten som snudd på luktade värre än det i avloppet. Sen bar jag ner den också, det var väldigt väldigt tungt så nu är vi av med den. Under hade han lagt en tidning för att den skulle stå plant, men hur tänker man om man lägger en ihopvikt tidning precis brevid ett badkar?
Tror ni man kan få ersättning för det här med tanke på att han har sagt att det skulle vara gjort?

/Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar