torsdag, juli 09, 2009

204 skruvar senare!

Så där, nu har jag borrat 78 hål i betongvägg, den var så hård så vi fick hyra en proffsmaskin.
Sen har jag satt upp 3 klädstänger, 18 hyllor, och 5 sko hyllor, sammanlagt blev det 126 skruvar + 78 i väggen.
Men nu är det i alla fall klart, golvet har kommit också så det har jag hämtat och ska lägga in idag eller imorgon så snart får ni se det.
Från och med imorgon blir det en helsatsning på att få sovrummet klart, den nya gipsväggen är uppe så nu är det bara slipa, spackla, måla, tapetsera och lägga golv kvar, så fort det är klart så ska jag njuta helhjärtat av min sista semester vecka...

Det blir bra de här!
/Erik




1 kommentar:

  1. Nu blir nog din morfar riktigt stolt Erik! Jag ska dit imorgon så jag ska visa er blogg.
    /Veronica

    SvaraRadera