lördag, juli 04, 2009

Snart så

Nu börjar vi komma någonvart.
Idag har jag rivit bort hyllor och golv i våra två klädkammare och tvättat väggarna och spacklat så imorgon är det dags att måla dem.
På måndag blir det nytt golv och sen är dem klara.
Sovrummet tar jag en liten paus ifrån, det var värre än jag trodde men jag planerar att den ska vara klar tills på fredag förhoppningsvis.
Ikväll ska jag jobba på debaser slussen och blanda lite drinkar.
Det var längesen så det ska bli kul!
Maten på Pont igår var mycket god, dit borde ni gå!
Carin har jobbat hela dagen och slutar 21:30 och jag börjar 21:30 sen kommer jag hem runt 06:00 och Carin åker till jobbet igen vid 07:30...ibland blir det så.
Imorgon kväll ska vi prova tvättstugan och få lite rena kläder igen.

Ha en trevlig kväll.

/Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar