onsdag, juli 01, 2009

Bättre sent än aldrig!

Nu, lite sent kommer bilderna.
Sovrummet har snart ingen gammal tapet kvar, det är ca 5 lager med gammal färg och tapet som ska bort till och med orginal tapet från 1966 satt kvar längst ner.
Det var tyngre än jag trodde men snart är det kokta fläsket stekt!
Vi drar båda vårt strå till stacken på olika sätt...


Här var det en dörr förut men skivan som täckte hålet har sjunkit in.

Ibland är man värd en paus också!



Imorgon ska vi till IKEA och beställa kök, det blir spännande.
Och Carin har blivit headhuntad och ska på arbetsintervju imorgon, mer info om det imorgon för jag har inte den blekaste om vad det handlar om heller, jag tror jag är mer nyfiken än Carin.
Hoppas hon blir rik så slipper jag jobba mer sen, det skulle vara något de.

På fredag ska vi hit och äta middag; http://www.restaurangpont.se/pont/

Sov gott!
/Erik




3 kommentarer:

  1. Vad duktiga ni är som jobbar på i värmen! Vilket ställe ni ska på imorgon! Klart värt att besöka någon gång.... ser fram mot en rapport om maten var god

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  2. var var var har du blivit headhuntad???
    jag är nog lika nyfiken som din sambo!!
    snygg tröja förresten... ;D
    PöSS

    SvaraRadera
  3. Haha! jaaduu hon ville att jag skulle sälja aloe vera produkter... men jag vet inte riktigt jag!
    Visst är det en himla snygg tröja ;) Puss

    SvaraRadera