måndag, augusti 30, 2010

Lila


Nu är det höstigt lila i vårt vardagsrum!
Sista dagen på ett tre månaders långt sommarlov, imorgon börjar skolan så nu ska jag gå och köpa ett busskort!
ha en bra dag!



Efter regn kommer solsken. När jag skulle gå hem från Täby C öppnar sig himmlen, regnet VRÄKER ner. Jag gick i spöregn i tjugo minuter, sen kom solen. Som ett slag i ansiktet sken solen på mig där jag gick genomblöt... Nu är jag hemma, ett busskort rikare lite pengar fattigare och en helhög med blöta kläder... Tjoho!

2 kommentarer:

  1. Hej på er!
    Har inte kommenterat på ett tag men måste säga vilket fint hem ni verkar ha och vilka fina bilder ni tar... Hoppas att du Erik fick en fin födelsedag!

    Kram på er, moster V

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Ja vi börjar få till det riktigt bra.
    Födelsedagen var jätte bra tack!

    Kram Erik

    SvaraRadera