tisdag, augusti 17, 2010

Höst

Snart måste vi åka till IKEA och hösthandla till vardagsrummet! Bla. det här...








































Det här skåpet skulle ju passa superbra till vår tvbänk och lampan skulle ju matcha lampan vi har i "arbetsrummet" jättebra!





Snart är det höst och det innebär att Idol börjar, 7 september! Mitt absoluta favoritprogram! Sen börjar Ensam mamma söker och Fångarna på fortet också! Plus att sjunde säsongen av One Tree Hill släpps snart på dvd! Tv är bra på hösten!


Erik var ju med i en cykeltävling förra hösten och jag tycker verkligen att han borde vara med i år igen, jag funderar på att anmäla honom, i smyg, eller som en födelsedagspresent!



/Carin

2 kommentarer:

  1. smart att blogga födelsedagspressen!! ;)
    ska vi boka tisdagen?
    så kul att träffa dig idag, kramen

    SvaraRadera
  2. haha jaa jag är ju lite känd för min klumpighet ;) jag tycker vi bokar tisdag! Det är så kul att träffa er alla, och så tycker jag vi bokar in när Alice ska komma och ha pyjamasparty!

    SvaraRadera