torsdag, augusti 20, 2009

Förlåt

Förlåt för den hemskt dåliga uppdatering på sista tiden, men vi har inte renoverat så mycket utan mest jobbat.
Vi håller just nu på att måla klart dörrarna till garderoben i sovrummet samt sovrumsdörren. Sen när det är klart är planen att börja med "kontoret".
Det blir bra det här, inte långt kvar tills jag fyller år heller, jag önskar mig inte mycket tyvärr men något är alltid kul.
Kräftskiva i helgen med femkamp, känns som att det blir en ganska lätt seger men man kanske ska göra det lite spännande ändå.
Cykeltävlingen närmar sig med stormsteg, vore kanske bra om jag hann träna lite mer innan så jag alla fall har cyklat 2 mil en gång innan, jaja det löser sig nog, men kom och heja!
Brunch på pont blev det spontant i lördags morse också bara så där, sen såg vi; Sommaren med Göran, det var en bra film, eller bra kanske var att ta i men rolig var den och framförallt charmig, så den borde ni se.
Nej nu har Carin fått välja vilken film vi ska se och det blev........."En shopaholics bekännelser", att man ens kommer på att göra en film om något sånt är skrämmande men å andra sidan kunde Hans Rosenfeldt skriva Reine och Mimi i fjällen så kan man nog fan göra en film om allt.
Tack och Hej!
/Erik

3 kommentarer:

  1. Jag kommer att vinna 5-kampen!!
    När ska vi fira dig?
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Nej du kommer komma sist, för du får prestationsångest som sist.... När vi ska fira mig vet jag inte än, kanske nästa helg.

    Erik

    SvaraRadera
  3. jag lägger mig inte i debatten om vem som vinner men jag undrar vad du önskar dig??

    Anna

    SvaraRadera